Customer Support Executive

Yayınlanma Tarihi: 18.9.2020

Firma

İSTANBUL BİLGİ İLETİŞİM SİSTEMLERİ TİC. VE SANAYİ A.Ş.


Adres

REŞİTPAŞA Mah. KATAR Cad. TEKNOKENT ARI 1 Sit. No: 2 /5 / 28 SARIYER / İSTANBUL


Firma Hakkında

IBS, 1997 yılında kurulmuş, merkezi İTÜ ARI 1 Teknokent’te bulunan bir yazılım evidir. 2000 yılından itibaren Istanbul Menkul Kiymetler Borsasının Veri Yayın Lisansı ile finansal veri yayını yapmakta, yatırımcılara, kurumlara ve internet sitelerine finansal içerik sağlamaktadır.IBS, veri yayını ve yazılım konularında sahip olduğu tecrübesi ile yüksek teknolojik ürünler ve katma değerli servisler sunmaktadır. IBS tarafından geliştirilip uygulanan veri sıkıştırma, hata düzeltme ve konsolidasyon gibi yüksek teknolojiler sayesinde veri yayını, internet üzerinden dahi oldukça hızlı ve güvenli olarak yapılabilmektedir. IBS, sayısal uydu, internet ve GPRS gibi alt yapılar üzerinden veri dağıtımını gerçekleştirmektedir. IBS, veri izleme terminalleri üzerinden alım / satım emri gönderilmesini sağlayan ilk ürünün yaratıcısıdır. Günümüzde 50’nin üzerinde aracı kurum ve banka arkaofis sistemine entegre olarak emir gönderilebilmektedir.


Genel Nitelikler

Skills and Background Required: Fluency in English (Exchange students from outside of Turkey are more than welcome to apply.) Interviews might be conducted in English;General good knowledge or background on computer systems;Basic understanding of the FX/CFD market and how online trading works;Ability to quickly understand and adapt to custom software ;Testing latest releases and new features of our custom software; Excellent communication skills and the ability to control high-stress situations;Efficient and calm when tackling problems;Able to study and understand FX procedures, software front end and back office;Able to cope with multitasking;Engineering or software development background is preferred but not required. 

 


İş Tanımı

FXCubic is a leading software provider for the global FX/CFD market with a global client base of some of the industry's best brokerages located at ITU Teknokent Arı 1. We are in the pleasant position of announcing the opportunity to join our team in Turkey as an FX/CFD Trading Software Customer Support Executive, to support customers who use our niche software solutions. ;Our support center offers 24/5 support to our clients.Key responsibilities will include answering incoming calls, emails and instant messages from customers and resolving technical support issues in line with our customer service level agreement. Log and respond to incoming queries.Maintain an excellent understanding of company's products and new releases.Work towards defined/undefined solutions and manage fixes accordingly - Ensure customer satisfaction at all times, maintain good relationships with our business partners.Provide updates to customers where fixes cannot be achieved immediately.Communicate with other parts of the business to ensure full resolution for a problem is found.Update support documentation and knowledge systems.When needed, remotely access client accounts for troubleshooting.


Diğer Bilgiler

Tecrübe: Tecrübesiz

Deneyim: - Yıl

Çalışma Şekli: Tam zamanlı

Kıdem Seviyesi: Uzman

İlana Başvur Firmanın Tüm İlanları
Listeye Geri Dön