İlan Açıklama
Milyonlarca ürün ve 330 binden fazla kayıtlı iş ortağını müşterileriyle buluşturarak kusursuz bir alışveriş deneyimi sunan, Türkiye’nin öncü açık pazar konseptli alışveriş platformu n11'de yerini almaya hazır ol!
Operasyon departmanında ekibimize katılmak üzere "Müşteri Analitiği ve İş Geliştirme Yöneticisi" arıyoruz.
Burada Neler Yapacaksın
Şirketin ihtiyaçlarını ve müşteri taleplerini anlayarak ilgili müşteri takip analizlerin yapılması
Verilerin doğru bir şekilde yorumlanıp doğru sonuçların elde edilmesi
Şirketin ihtiyaçlarını ve müşteri taleplerini karşılamak için iş zekası araçları ile yaratıcı çözümler üretilmesi
Analiz sonuçlarına göre şirketin stratejik kararlarına destek sağlanılması, Çağrı Merkezi’ne ve müşteri deneyimine yön verecek noktaların saptanması
Veri madenciliği ile Çağrı merkezi süreçlerinin optimize edilmesi
Veri kalitesinin iyileştirilmesi, veri tabanından sağlanan faydaların maksimize edilmesi için ilgili ekiplere yön verilmesi
Çağrı Merkezi raporlarının sunulduğu sistemlerin geliştirilmesi ve entegrasyonun sağlanması
Tüm süreçler içerisinde gerekli teknik belgelerin hazırlanması ve güncel tutulması
Müşteri deneyim çıktılarına istinaden yönetim sunumlarını hazırlamak
Aradığımız Nitelikler
En az üniversite lisans mezuniyeti
İleri seviye microsoft office programı kullanabilen
Ekip çalışması, iletişim, iş takibi ve planlama yeteneği olan
Büyük veri platformları ve araçları gibi işletme çözümleri hakkında bilgi sahibi
Yeniliklere açık, araştırmayı seven, kendini ve işini geliştirme odaklı
Müşteri hizmetleri yönetimi konusunda en az 5 yıl tecrübeli
Analiz, raporlama ve sunum becerisi yüksek
Verileri analiz etmek için matematiksel ve istatistiksel verileri kullanabilen ve sonuçları yorumlayabilen
Tercihen veri modelleme, veri ambarı raporlamalarına ve SQL sorgulama diline hakim
As n11.com, we care about your Personal Data Security. Please find the Personal Data Protection Information Notice from the link below.
https://n11scdn1.akamaized.net/custom/aydinlatma-metni/People-Aydinlatma-Metni.pdf